Stormsriver Mouth Rest Camp - Reisverslag uit Stormsriviermond, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu Stormsriver Mouth Rest Camp - Reisverslag uit Stormsriviermond, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu

Stormsriver Mouth Rest Camp

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Wim

19 November 2015 | Zuid-Afrika, Stormsriviermond

We verlieten het Addo Elephant Park en als toetje kregen we nog een paar olifanten voorgeschoteld, ook rakelings langs de auto!
Toen gingen we , via Port Elisabeth, aan de Garden Route beginnen. Wat een verschil met het binnenland. Dor en droog, en nu groen en fris.
Na een paar uurtjes rijden kwamen in het Rest Camp. Ons huisje was een Oceanette, nu, dat klopte. Een uitzicht op de Indische oceaan, dat wil je niet weten. Met beukende golven, een spannende film is er niets bij!
We hadden besloten weer zelf te koken, dus tot zonsondergang hebben we zitten genieten.
Van morgen was het weer stralend weer, dus vroeg uit de veren, ontbijt op het terras, en op naar de "beroemde" hangbrug". Om 9.00u waren we er al, ruim op tijd voor de bussen met dagjesmensen. Want het is hier wel erg toeristisch.
Wij hadden het lekker rustig, en ja, Wim durfde ook!
Je blijft foto's maken, onderstaand een kleine impressie.

En trouwens, ook hier eten we pepernoten. Meegenomen, beetje gesmolten, maar alla. Je moet eens in je leven pepernoten hebben gegeten aan de Indische Oceaan

Het zo leuk om steeds een verslagje te schrijven en jullie reacties te lezen!

• 19 November 2015 - 15:44

Joke Holland:

Prachtige plaatjes! Genieten maar!

• 19 November 2015 - 20:26

Henri:

Dit ziet er heel goed uit en dat voor natuur waar geen beest gefotografeerd is. Wim was toch al eens over zo'n brug gelopen? Misschien niet zo'n lange maar wel een hoog boven het water In Noord Ierland. Geniet van die prachtige golven en de rest van de omgeving.

• 19 November 2015 - 20:37

Han:

Wat een magische plek! Storms river mouth, en dan het geweld van die Indische oceaan. Wohw. Indrukwekkend. Ik droom er orka's en walvissen en dolfijnen bij.

• 19 November 2015 - 20:42

Marian En Wim Manten :

We hebben ook dolfijnen gezien!

• 19 November 2015 - 22:22

Margreet Le Clercq:

Wat een uitzicht hebben jullie vanaf het terras de Indische Oceaan vlakbij, de pepernoten bij de koffie, heerlijk. Wat zullen jullie straks thuis moeten wennen aan het Hollandse weer!
    Fascinerend die hangbrug, prachtige foto's weer en de zonsondergang, genieten!!

• 20 November 2015 - 08:24

Jo En Clarissa:

Lieve Marian, wat enorm bijzonder om daar je verjaardag te mogen vieren. Omdat ik morgen niet op de computer kom, wensen Jo, Peter Jurgen, Clarissa & family je een hele fijne verjaardag toe zaterdag. Het wordt zeker een feest! Ook Wim gefeliciteerd. Geniet ervan en tot jullie volgende reisverslag! Ps kennen ze in Zuid Afrika ook taart?! Vast wel. Ben benieuwd wat dat dan is. Anders is er vast nog wel een restje pepernoten over!