Umhlanga Rocks - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu Umhlanga Rocks - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu

Umhlanga Rocks

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Wim

09 November 2015 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Van Saint Lucia naar Umhlanga Rocks is 230km, dus om 13.00u waren we er. Umhlanga ligt 20km van Durban af. Als je op het strand staat zie je de stad liggen, en ook het voetbalstadion van de WK voetbal.
Omdat we hier konden koken hebben we dat ook gedaan. Iedere dag uit eten klinkt leuker dan het is.
En wat aten we? Boere wors. Nee, geen spelfout, zo schrijft je dat. Het was inderdaad wat droog, met een sterke kruidnagelsmaak. Salade en brood erbij, heerlijk!

De foto's geven een impressie van onze kamer hier. En....de wastafel heeft een mengkraan!

We hebben ook een tv; waar hebben we naar gekeken? Het Sinterklaasjournaal!

• 09 November 2015 - 21:59

Margreet Le Clercq:

Heerlijk even je eigen huisje te hebben en zelf boodschappen te doen. Leuke naam de boerewors!
    Het is oprecht een droomreis de verhalen, de foto's, Facebook etc.
    Steeds weer genieten wanneer de mail binnenkomt van jullie Droomreis2.
    lieve groetjes

• 10 November 2015 - 15:40

Joke Holland:

Ziet er mooi uit! En wat grappig dat jullie naar het Sinterklaasjournaal hebben gekeken!
    Dan blijven jullie toch een beetje op de hoogte van waar we hier mee bezig zijn! Dan is straks
    de overgang (hopelijk!) niet te groot!
    Leuk al die foto's!
    Groetjes, Joke

• 10 November 2015 - 15:56

Marian:

We hadden toevallig een tv met BVN. Dus direct na de uitzending op NPO 3 kwam het daarop.
    Ik ben een fan van het Sinterklaas journaal, dus vandaar. Het zal wel bij een keer blijven denk ik..

• 10 November 2015 - 18:33

Anja Homburg:

grappig, ik heb vanavond gekeken! . leuke foto's! jullie maken heel wat mee en het geeft een beeld van hoe het land is. vooral doorgaan dus!

• 12 November 2015 - 11:32

Froukje:

Prachtig allemaal! En de foto's zijn leuk, net zoals de mooie verslagen. Wat beleven jullie veel!
    Je zou er ook zo naar toe willen. Het lijkt me een "stoere" reis, als ik dat zo zie allemaal.
    Genieten nog maar!!!

• 13 November 2015 - 19:45

Henri:

Hoi, even terug in de tijd. Een Sint kan dat niet laten. Kreeg je geen heimwee? Nee? Dan heb je de uitzending met de Witte Wieven niet gezien. Daar is wel weer het e.e.a. over te doen. Bepaalde gelovigen mogen nu geen SKLAAS journaal meer zien.