Gomo Gomo Game Lodge - Reisverslag uit Hluvukani, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu Gomo Gomo Game Lodge - Reisverslag uit Hluvukani, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu

Gomo Gomo Game Lodge

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Wim

31 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Hluvukani

Na het Krugerpark zijn we nu 2 dagen in een private game lodge. Voor ons doen heel chique, maar wel heel leuk.
We hebben game drives meegemaakt, met zo'n speciale auto door de bush rijden en dieren spotten. Een geweldige ervaring. Vooral als je nog met een ranger meemag om 22.00u omdat hij een luipaard of leeuw gezien meende te hebben. Iedereen was al naar het huisje dus wij waren samen. Niets gezien, maar spannend!!!
Maar ook vanuit je luie stoel olifanten, giraffen, een wrattenzwijnen, krokodil zien is geweldig.
Morgen vertrekken we hier weer, nog een keer vroeg op, 5.15 om om 6.00 te vertrekken voor de laatste game drive.
De foto's geven een kleine impressie van de afgelopen 2 dagen.
En wat morgen weer gaat brengen?

• 01 November 2015 - 10:26

Joke Holland:

Door al die foto's krijgen we wel een indruk van jullie reis! Leuk!
    Veel plezier! Groetjes, Joke

• 01 November 2015 - 10:31

SYLVIA REBERGEN:

Het ziet er geweldig uit! Bedankt voor alle foto's via whatsapp. Groetjes, Sylvia

• 01 November 2015 - 18:51

Ria Van Wijngaarden:

Wat een boeiende reis maken jullie ! Leuk, om te volgen en de foto's te bekijken.
    Geniet maar weer van het vervolg.
    Hartelijke groet van Ria.