Krugerpark - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Marian en Wim Manten - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Wim

30 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Na 3 internetloze dagen kan ik nu weer een verslagje maken van onze dagen in het Krugerpark.
We zijn 2 dagen in Olifants Restcamp geweest, in een huisje met een geweldig uitzicht over de Olifantsrivier. Daar zagen we nijlpaarden, olifanten, impala's, diverse vogels en nog veel meer.
We zijn zelf een paar keer op "safari" gegaan, over verharde maar vooral onverharde wegen.
En dan steken er olifanten over, met een heel kleintje erbij! Of zebra's. Dan heb je met recht een zebrapad!
Giraffen, waterpokken, steenbokken, wrattenzwijnen, kudu's, en buffels.
Leeuw, neushoorn en luipaard komen vast de komende dagen!
Na een nacht in een ander kamp zijn we nu in een private park, genaamd Gomo Gomo.
Wat we daar beleid en komt in het volgende verslag.

We vallen van het ene hoogtepunt in het andere, in een woord:geweldig!

• 30 Oktober 2015 - 22:47

Geoffrey En Kelsey:

Wauw!!! Wij kijken nu al uit naar de verhalen en de foto's. Het klinkt ook echt als een droomreis!

• 30 Oktober 2015 - 23:05

Sietske:

Super! Al dat wild....zo mooi! Geniet ervan!

• 30 Oktober 2015 - 23:11

Christian:

Super, ik doe mijn ogen dicht en ik ben er ook even... Al biltong geprobeerd?

• 31 Oktober 2015 - 09:13

Daniël:

Hebben julie ook al aapun gezien?

• 31 Oktober 2015 - 09:25

Joël:

Wij heben ook oliefanten gezien met een kleintje. hoevil kir heben juulie het kleine oliefantje gezien ?

• 31 Oktober 2015 - 09:27

Wil:

ik heb al van een paar foto's mogen genieten het ziet er geweldig uit dit wordt een reis om niet meer te vergeten heel veel plezier op safari vandaag

• 31 Oktober 2015 - 09:29

Wil:

oh ja wim gerard zat net bij de kapper je foto's te bekijken en je kreeg de groeten van jeneffer ze keek even mee met gerard

• 31 Oktober 2015 - 10:27

Froukje:

Prachtig allemaal en wat fijn dat jullie zo genieten!

• 31 Oktober 2015 - 11:55

Marian En Wim Manten :

Daniel, we hebben apen gezien, zelfs op ons terras bij het huisje.
    En Joel, op de foto kun je moeder en kind olifant zien oversteken.

• 31 Oktober 2015 - 13:18

Henri:

Hoi eindelijk weer een bericht. Zo te zien en te lezen gaat alles naar wens. Ga zo door met genieten, foto's plaatsen en stukjes schrijven. Film je ook? Succes.

• 31 Oktober 2015 - 16:47

Han En Ria:

Leuk om zo jullie reis mee te beleven! Indrukwekkend hoor. groet van ons beiden

• 01 November 2015 - 10:24

Joke Holland:

Lijkt me echt fantastisch om olifanten en zebra's vlakbij te zien! Schattig, dat kleine olifantje!